Udalaren Amorebono 2020 ekimenak 48.025 bonu saldu ditu eta 960.500 euroko eragin ekonomikoa izan du

2020/12/16
285.000 euroko aurrekaririk gabeko inbertsioarekin, ekimena udalerriaren historian inoiz burutu izan den tokiko kontsumoa dinamizatzeko kanpainarik handiena izan da. Salgai jarritako 57.000 bonoetatik 48.025 saldu dira, horietatik 47.013 negozio bonuak izan dira eta 1.012 lehen sektoreko bonuak.

Amorebieta-Extano, 2020ko abenduaren 16a, asteazkena. Amorebieta-Etxanoko Udalak Amorebono 2020, udalerriko establezimenduetako salmentak dinamizatzeko ekimena itxi du. Guztira 48.025 bonu saldu dira, horietatik 47.013 negozio-bonuak eta 1.012 lehen sektoreko bonuak. Ekimenak 960.500 euroko inpaktu globala izan du eta COVID-19k eragindako osasun-larrialdi eta ekonomikoak zornotzar negozioetan izandako eragin latza arintzeko balio izan du.

285.000 euroko aurrekaririk gabeko inbertsioarekin, aurreko edizioko 20.000 euroekin alderatuta % 1.325 gehiago, Amorebieta-Etxanoko Udalak udalerriko historiaren tokiko kontsumoa dinamizatzeko kanpainarik handiena abiarazi zuen joan den ekainean helburu argi batekin: tokiko kontsumoa dinamizatzea eta haien saltokien ixtearen ondorioz eta pandemiak eragindako murrizketen ondorioz kalte handia jasan duten negozioei laguntzea. Inbertsioa nabarmen handitzeaz gain, Udalak kanpainaren iraupena ere luzatu zuen, horrela, Amorebonoen bigarren edizioa udara aurreratu zen eta abenduaren 15era arte luzatu da. Halaber, bonuen kopurua ia 30 aldiz biderkatu da, 2.000 bonu izatetik 57.000 izatera igaro baita.

'Amorebono 2020' kanpainaren bidez, Amorebieta-Etxanoko Udalak udalerriko sare ekonomikoa eusteko eta bereziki tokiko merkataritza laguntzeko konpromisoa erakutsi du berriz ere.